asiat?????

Okej, nu vet jag inte hur mycket jag har fått höra att jag ser ut som en asiat? WTF? , asså jag har inget specifikt imot asiater , men jag skulle inte vilja vara en själv , med ett så specifikt utseende.
Nu har jag håret som en geisha  , duschade förut så va ju tvungen att sätta upp det , och de första Synne säger är att jag ser ut som en asiat , typ geisha . Tack bebbi , min tonårsdröm! Verkligen.......-.-

Iaf , vi va uppe och solade , sen gick vi till Östenssons , köpte hårfärg och vatten , sen gick vi till Västanågrillen , åt mat , och sen hem , duscha och färgade håret på Synne!
Snart blir det väl film nån timme , i väntan på mina cigg......gaaah , har typ ett bloss kvar på min cigg ,. sen är det slut...Får inga cigg förrens typ halv nio..KUL , naaat , nikotinabstinens , here I come.

Under tiden har Milton hunnit med ett hysteriskt utbrott också , inte alls roligt , trodde verkligen att han hade slutat med dom , men nu idag var det tydligen  dax igen! Hoppas på att få en lugn natt i alla fall!

puuusssspådet sålänge!


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0