Andrea , bästa Andrea!

Ja , jag älskar Andrea , märks det eller ? :O Inte tillräckligt , eller hur? :O
Våra FB statusar "GIFTA" (Y) :*

Miltons pappa har ju då varit här nu, och de gick bra faktiskt!..

Dagen har vart supermysig , förutom att jag fick typ värsta allergichocken av Andreas katter , men vad gör det när man umgås med bästa människan lixom? ;)
Nej men jag höll fan på att dö där ett tag..:O

Nu snart ska jag plugga (Y) Duktig chey (Y) Och typ vänta på att min tvätt ska torka i torktumlaren......-.-
Typ 2 timmar senare eller nått!
Imorgon har man ju som sagt prov osv i skolan , fast ska till östenssons först en sabbsväng .
Efter skolan blir det stress hemmåt och fixa sig lite grann , för sen kommer ju Jonathan&Marc till Andrea&mig , pusss? :*

Förresten så har ju Andrea & Leija typ flyttat hit , så nu e man lycklig chey! :*
Vi har bestämt att vi ska hitta en lägenhet i typ JKPG till nästa sommar också? Haha , hjääääärtat!
Blir skitbra!

Ah men , pussssspåhelgen då , och mina älskade hjärtan Milton <3 Andrea <3 Leija <3



AAAANDREA :D



Meeeeee,myself & I


Kommentarer♥
Postat av: andreatroue

& jag älskar dig ! glad cheeeeey ! <3

2011-06-09 @ 22:57:25
URL: http://andreaajosefintroue.blogg.se/
Postat av: amanda :)

vad snygg du är frida!

2011-06-11 @ 14:33:29
URL: http://amandawb.blogg.se/





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0