should I or should i not ?....

Haaaaaaallå där! Det va inte igår inte!

Kände att det var dags nu att göra ett inlägg!
Funderar på att börja blogga igen......vad tycker ni? ;)
Ni e allt lite nyfikna vad jag har haft för mig dom här veckorna , eller hur? ;)

Nått som är konstigt , när man inte bloggar då har man hur myck som helst att skriva om , för man gör så mycke saker!
Men när man sitter här varje dag då e det helt tomt , man har lixom ingenting att skriva om.
Konstigt. Kanske e man inte menad till att blogga ?
Jag vet inte . Men vi får väl se om jag kanske sätter fart igen! Men då tycker jag ni kan va liiite snällare med kritiken , man behöver ju inte leta fel hos folk , och e man avundsjuk så kan man ju berömma istället för att klanka ner , växa upp kallas det vet ni.

Många undrar nog över Milton , och han mår bra!
Han kan nästan sitta upp själv nu , han vänder sig , äter burkmat , gröt , skrattar osv!

Har hur många spekulanter som helst på Miramis , men behöver fler på Giggan , kan dock förstå att folk väntar med att köpa häst tills efter sommaren , då man kanske ska på semester osv nu , men jag har börjat rida henne igen , så ju mer kondition hon får , ju mer stiger hon i pris! Och behöver få iväg henne innan hösten , så om ni e gulliga kan ni ju lyssna runt om det e nån som letar häst!
Hör av er på 0729259130 isf!

Tänkte lägga upp lite bilder från tiden jag inte bloggat , har dock inte haft hjärna nog att fota alla stunder men några av dom!




















Opppps , råkade låna nåns keps (a)
















Kommentarer♥
Postat av: jenny

du ska verkligen fortsätta blogga tycker jag! :) har saknat att läsa faktiskt..

2011-07-08 @ 13:43:14
Postat av: Anonym

Fin häst :) hoppas du får den såld <3 Lycka till med milton :) hoppas allt går bra

2011-07-08 @ 14:01:25





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0