skit också....

Förlåt alla läsare , nu har de varit ett oväntat uppehåll igen.
Både jag & Milton har varit och är sjuka , så har inte varit pigg på att sätta mig här.
Och så har inte internet funkat på några dagar. Antingen eller är det hela tiden , antingen så har jag dator men inget internet , eller internet men ingen dator...
Men e det igång igen iallafall så hoppas jag piggnar på mig snart också.
Men tänkte iaf passa på att slänga in ett inlägg .
Har blivit helblond nu också , så nu e allt hår ljust , förut hade jag ju fortfarande mörka slingor kvar , men va igår hos frissan så nu e de ljust. Tar ett tag innan man vänjer sig dock , de e en rätt stor omställning när man går från slingor till helt!
Får slänga in en bild på det sen!
Här kommer iaf bilderna på Theo från utefotograferingen :)

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0