fredrik reinfeldt på tal.

Ja , idag har ju inte varit världens mysigaste väder ute , men absolut inne!
Min lilla sjukling håller på att bli frisk nu iaf ,äntligen börjar det vända!
Han har sovit hyfsat bra inatt , och det känns underbart att äntligen fått sova lite jag också!
Btw , va iaf och "storhandlade" idag , och det vart en rätt kraftig tresiffrig summa på kvittot  , och jag kände mig bra beredd inför månaden när de gäller matförrådet....men kommer hem och plockar in allt och inser att de inte komme räcka mer än i en vecka max och man blir besviken och vet inte vart sverige håller på att ta vägen.....de e då man inser att man vill vinna lite på travet och kanske passa på att ta ett snack med fredrik reinfeldt ang enkonomin i vårt svenska avlånga land......
Vänta du bara fredrik....jag ska nog få tag på dig....
På tal om något annat , min heta fuxponny vid namn Giggan , har blivit världens lugnaste , coolaste häst.
När alla hästar i stallet flippar ut totalt så e hon den som har huvvet i backen och luktar på gräset.
Riktigt stolt över henne! Hon har mognat nått otroligt på det här året hon har varit hos oss , nu finns verkligen hoppet och viljan att jobba med henne där , för man vet att hon litar på mig och att jag kan lita på henne , man gör framsteg! Riktigt kul!
På tal om något annat igen , jag ska julfotografera Milton till hans julkort bland annat snart , så håll utkik efter det , för bilderna kommer upp på bloggen!
Och frida byter samtalsämne igen , jajjemen , sån e jag!
Theo va ute i stallet idag och det första han gör när han kommer ner på backan är att ställa sig och kissa .. och de va lixom inte en liten plutti kisspöl som man knappt tänker på , som borde komma från chihuahuavalp , nej de va lixom så mycket så att folk typ "men oj vad har hänt här"-pöl...
Om ni ville veta alltså , kände för att skriva av mig det, nån kanske ä intresserad av hur mycke min hund kissar? Vem vet , finns folk till allt!
Imorgon ska Milton , jag och "<3" gå ut o käka på resturang , fan as länge sen jag va .
De va så svårt när Milton va mindre , han kunde ju inte sitta med på samma sätt som nu , nu äter han ju också mat på tallrik och hänger med lite mer , så nu e de ju roligare att ha med honom ut på resturang!
Jusste , jag ska på bio på lördag nästa vecka , i linköping , nån som har en film att rekomendera som verkar bra?
Släng iväg ett mail , eller varför inte bara göra de enkelt o kommentera!

Mammas lilla sjukling.




Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0