bio!

Igår va ju jag då på bio som sagt , de fick bli paranormal activity 3.
Den va helt okey faktiskt. Lite dåligt slut tyckte jag men annars va den värt det!
Mysigt o gå på bio tycker jag , jag e fan aldrig på bio... :(
Imorgon så ska vi till dagis igen!
Inget jag direkt ser fram imot ...Förstår inte varför vi ska börja vara där redan nu när han inte ska börja förrens den 15:e februari....Får la ta o prata om det!
Mammas lilla plutt , :( usch , jag kommer tjuta ihjäl mig när jag ska lämna honom :( fy.
Som tur är så e det ju ett tag kvar!!!
Puuuh!
Gårdagens biolook!

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0