avdelning kotten

De va en supertrevlig tjej som ringde mig idag , och hon va från dagiset Milton ska börja på.
På onsdag nästa vecka ska vi o hälsa på inför inskolningen , avdelning kotten heter de för dom minsta barnen.
gud så sött , jag villl inte lämna ifrån mig min kotte , han kan va kvar vid sitt hem träd tycker jag.....
Men men , vi ska ju bara hälsa på :) De kommer bli spännande o se hans reaktion med dom andra barnen. Han e ju inte alls van vid andra barn , han va ju så liten sist han träffade nån.
Så de blir riktigt kul!!!
Mammas lilla kotte.
Vi i skänninge har ju fått mycke snö nu också , va en sväng i motala idag , och dom hade inte en snöflinga nånstans , en tant stannade oss o frågade var vi kom ifrån eftersom vi hade så mycke snö på bilen...hahah.
Mammas kotte!
Lillebror står o fular sig i kameran , hahah

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0