yey!

Nu är det bestämt att vi ska till Sandra om två veckor iaf! Kul att komma härifrån lite!
Kommer kännas superkonstigt bara med rutinerna o det , har ju inte sovit nån annanstans än BB&hemma med Milton. Men det går nog bra! Ska bli super kul!

Nu snart ska jag träna tänkte jag , sen får vi se. Har försökt lägga in bilder osv från min mobil ,har bytt till den nya nu. Men datan installerar inte drivrutinerna rätt , blir GAAAALEN.
Ska la försöka få igång det också.
Känner att jag saknar min gamla blogg lite...Layouten va mycke mysigare och bättre på den tycker jag.
Menyn här e ju så tråkig o enformig.
Menmen , om jag ska kunna videoblogga så !

Imorgon ska jag förhoppningsvis rida! Beror på väder och om mina exem har gett med sig mer så jag kan ha normala kläder på mig. Just nu får jag gå i STORA mjukisbyxor och T-shirt. Kan inte ha ngt som sitter åt , då svider o kliar det som faaaan.
Fick en fråga igår om ifall jag inte skulle sluta sola eftersom jag hade fått exem , men självklart inte , e bara så dum som solar två dagar i rad när jag vet att jag inte tål det. Men förhoppningsvis så e allt bra tills torsdag så då blire solariet igen! Hahaha.
Btw , tillbaka till att rida, Giggan har ju inte vart ute o rört på sig mer än de hon gör i hagen, så det ska bli spännande! Kanske inte kommer hem levande! Heh jodå , men om hon testar som en åsna eller inte.
Måste börja uppfostra Miramis ordentligt nu också , han lyssnar bara på mig o mamma , alla andra trotsar han som faaan. Lillskiten! :) Ska rida in honom nu i sommar! Haha , kommer ju garva ihjäl mig.

Outfit klar för valborg nu också! Skönt! Men kommer säkert ändra mig tusen ggr om innan dess iaf , men endå. :)

Nu ska jag göra flaksa åt Milton , gå ut o ta en cigg , sen träna.

Uppdaterar senare.

Pusssssålänge






Kommentarer♥
Postat av: Caroline

Svar: Dem är ju för sköna båda två!:D Haha :)

2011-04-05 @ 17:21:41
URL: http://sweetkkunghen.blogg.se/





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0