"vi vet hur det känns"

* för det är alla känslor som lever upp på nätterna.
Som tar ditt hjärta och leende på läpparna.
Den du brydde dig om , som spela din vän, som sedan hugger dig i ryggen, vi vet hur det känns.*

För det e toppen baby , sluta klaga , jag vill va som jag vill.
En tuff rapper med kepsen på sniskan o trasiga jeans.
Så tänker du noga efter så fattar du snart , att hur mycke du än försöker kommer du aldrig kommer kunna rappa som jag kan.
Vill du veta mitt budskap , det e ju nämligen så , att varenda människa är utvald , och hur vi än vrider o vänder , kommer det alltid att ligga lika säkert ,  jag satte min fot på denna jord , och endast för att sprida kärlek.
Nu tänker jag visa världen att alla människor har lika värde, men ingen idé att jag strävar efter något som endå inte vi kan ändra.
Jag glömmer nu alla problem , och skiter i en bättre levnad , ordet kärlek , det är nått som inte existerar.
Jag ramlar av sängen o druknar i tankar , på honom och att det aldrig kommer bli nånting annat än vänner.
Livet är en lek och en sak som jag märkt i leken är att livet jag lever är på långt håll ifrån verklighet.

* för det är alla känslor som lever upp på nätterna.
Som tar ditt hjärta och leende på läpparna.
Den du brydde dig om , som spela din vän, som sedan hugger dig i ryggen, vi vet hur det känns.*

Vill inte tänka mer , men kan inte sluta hoppas , men allting är på låtsas.
Och detta måste stoppas.
Man måste tänka framåt för att orka morgondan , men det är svårt när inget längre är som det ska.


Btw , också super söt låt :




Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0