vad e d för fel på mitt minne???

Det blir nog till att sätta i håret imorgonkväll istället för morgon.,
Kom på att jag har ju efterkontrollen halv två i Motala , sen kommer ju Cec&dom .
Jag hade helt glömt bort att jag hade efterkontrollen!
Ska bli jätte härligt o ha den överstökad iallafall..!
Får se om jag sätter in P-stav eller nått , vägrar käka p-piller igen. Usch , för det första sätter dom sig i halsen o sitter där o smälter , så man tp har en jävla sötsmak i munnen eller nått , och sen gick jag upp typ 5-6 kilo när jag började äta dom. Glöm det , det gör jag inte!
Ska snaka lite om P-stav har samma bieffekter som p-piller.
Då vet jag inte vad jag ska hitta på , vill inte sätt ain spiral heller , tycker det verkar läskigt och har hört att det gör ont......
Usch , nej men det ska bli skönt o ha vart på det där sen iaf!

Nu ska la jag sova snart , sitter o dunkar BigBrother-låten , den e faktiskt riktigt bra när man lyssnat på den några ggr!
Milton ligger här brdvid o sover som en stock! D e konstigt , men han sover osm bäst när det e mycke ljud runt omkring!
Knasboll :)

Nej , men godnatt folket!

puuuuuuuussssssssssssss


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0