VAAAAARFÖR ska det alltid va såhär?

Jahap. Fint väder ute , och jag får spendera dagen med LILLEBROR...
Inte för att jag har nått imot honom , men det finns ju roligare saker.
MEN , Carro e sjuk , Sanna e sjuk , mamma jobbar så jag kommer ingenstans.
Så det blir till att sitta hemma hos mamma idag med bror.
Tänkte att " ja , men vi kan ju sitta o sola dåra" , men naturligtvis så står solstolarna i Manges förråd , och han är i Jönköping , så det va kört det med. JÄLA SKIT.
Men nu verkard et som att Andreas nyckel funkar i Manges förråd , så kanske blir soool iaf?
Andreas är iaf påväg hit nu , så ska vi alldelles strax gå hemåt mamma.

Jag vaknade iallafall runt halv elva , av en SUPER busig bebis. Han låg o skratta för fullt och sprka hejvilt med benen o slog med armarna. Gulleplutt!

BTW , Roza har börjat blogga!!! YYYEEEEEEYYYY! Kolla in : rozas.se

Tänkte videoblogga ikväll , missa inte det!

Ha en bra dag ! PUUUSSSSSS

Milton idag , med sina sviiindyra hängselbyxor. Såå söt.

Pluttinutt!


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0