underbara söndag!

Ska börja detta inlägg med att säga tack till "caroline" , för en jätte fin kommentar till inlägget "chill måndag".
Och svar på "sanna Å" s kommentar : jag köpte kläderna när jag va i jönköping&linköping för ca 2 veckor sen.

Idag har verkligen varit lungt! duschade ju & tvättade håret och sen gjorde mig iordning och gick till mamma vid 3.
Andreas va ju den enda hemma eftersom mamma jobbade , så jag satt framför tv:n och datan en stund. Har hittat en as snygg bikini/baddräkt jg ska beställa nästa månad!
Iaf , sen så kom mamma hem och jag sprang ner o solade :) Såååå skönt , men tiden i solariet går alltid så fort?..
Sen va iaf maten klar , så vi åt , super gott! Pannbiff , grillade grönsaker o pommes...fan där får jag träna extra länge..men det va verkligen att njuta av mat!
Sen så tittade vi på tv:n en liten stund och efter det vart det en låååång promenad! Super mysigt! Jag , mamma , Andreas & Milton! Gick typ runt halva skänninge. Och in på konsum , haha HOPPSAN , där kom det två man inte skulle säga nej till , snygg bil hade dom med! Haha , ni vet ju hur jag e.
Sen gick mamma & andreas med mig hem , mamma gjorde rent åt min kanin ( tack mamsi (Y) )
Och sen gick dom o jag satte mig framför tv:n och BigBrother :) !
Patrik åkte ju ut , asså nu när jag tänker efter så hade jag hellre sett att Rodney lämna. Asså så som han gick i köket o reta katerina när hon dammsög. OMG , jag skulle bokstavligen haft ihjäl människan!!! UUUSCH VILKET SVIN.
Aja , ska bli kul o se när Basshunter kommer in i huset iaf! Han e ju bara för snygg! Han o Martin e lite lika tycker jag! Ska bli så himla kul o se när deltagarna sjunger också! Martin och Simon verkar ju faktiskt ha talang där!

Btw , CEC , DU E BÄST! (K)


Förresten , nån som vet vilka dagar o tider " SemesterDuellen" är? MÅÅÅSSTE bara se nästa avsnitt! D e ju dom där störtsköna tjejerna med då. Den ena : " hon bah , väälkommen till verkligheten, i så fall hatar jag din verklighet!" Den andra : " o vi får gå o kissa en hink...."
Måååste se!

Jusste! Ett tips! En as bra hårinpackning! " Fructis color resist " , mörkgrön burk , mörkrött lock. AS BRA! Har använt den en gång , och håret vart som nyklippt! Jätte fräscht vart det verkligen! Kändes nyklippt när jag drog igenom med plattång också. Så det e ett bra tips!


Asså gud , vilket minne jag har , det va nått jag skulle skriva om , men glömde bort det....
Aja , kanske kommer på det sen.

Här e iallafall "monokinin" jag ska beställa :)




Förresten , asså ser ni likheterna mellan Milton och BB-peter? Asså det e fan sjukt , han e ännu mer lik i verkligeheten! Shiiit.





Det får avsluta dagens sista inlägg!

Sov gott allesammans! PUUSSSSSSHEJ


Kommentarer♥
Postat av: Caroline

Vanita heter tjejen i semesterduellen ,sök på henne så kommer du till hennes blogg :)

2011-04-11 @ 15:20:57
URL: http://sweetkkunghen.blogg.se/





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0