TUR!

Ja , gud va skönt , mina extensions sitter kvar , va orolig att dom skulle lossna när jag färgade håret , men det gjorde dom inte!
Och det blev bra ! TUR.

Nu ska jag sova iaf! Milton ska väl ha mat snart , men en liten stund hinner jag nog somna iaf.
Åh , kommer oroa ihjäl mig när ja lämnar milton till mamma imorgon :( men det e ju nära till honom som tur e :) Jag e inte orolig för att mamma inte klarar av honom alltså , utan för att jg aldrig varit utan honom längre än 20 min förut .
Men det går nog bra! Får springa upp o kolla han ofta :) <3

Men nattinatti då!
Puuuuushej!

Gizmo :D

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0