trööött.

Usch va trött jag blev. Ursäkta att jag inte har bloggat idag , har haft fullt upp.
Vaknade vid typ halv elva , av att jag hörde hemtel ringa nånstans låååååångt bort.
Skulle gått upp tidigare , men MrMilton tyckte att vara vaken på nätterna är en jätte rolig idé ,. somnade inte förrens runt 6. Så va lite trött imorse.
Mamma kom iaf o hämtade oss, oså åkte vi in till Linkköping för att lämna min mobil på lagning.
När jag skulle lämna ifrån mig den så frågade jag om det inte kunde va något fel på inställningarna bara , och kille ville prova o sätta i sitt sim-kort o se om det gick o ringa till mobilen då , för då va det ju inget fel på mobilen , utan på mitt sim. Och mycke riktigt så funkade det när han hade sitt sim-kort i , så jag provade o stoppa i mitt igen för att se om det kanske funkade nu , så han ringde till mig och då funkade det. Åkt enda in till Linköping för att starta om mobilen. Som om jag inte lika gärna hade kunnat göra det hemma?....

Efter det så gick vi in på Ikea o köpte galgar..BEHÖVS!
Och sen till CityGross , mamma köpte morötter , och vidare till Mjölby , köpte spån.
Efter det åkte vi til stallet där jag upplevt en del av min värsta mardröm. Vilket nämligen är att vi ska få tornados i Sverige. Det blåste som fan i stallet och regnade. Jag o Milton satt kvar i bilen medans mamma skulle plocka in hästarna bara , (blev inget rida idag , med tanke på vädret.JÄVLA SKIT) och helt plötsligt så tar vinden tag i baken på bilen , och vi lyfter typ 40 cm från marken med bakdelen på bilen. Annas bil som stod bredvid stod o gungade fram o tillbaka och tanklocket flög upp osv.
Alltså jag har allvarligt talat aldrig vart så rädd i hela mitt liv. Jag trodde vi skulle dö. UUUUUSCH.

Sen åkte vi iaf hem , och då klarnade det upp och blev solsken o JÄTTE varmt. Underbart!
Så gick vi till Östenssons , sen em o börja laga mat.
Vi åt och sen fick mamma va barnvakt en liten stund , medans jag mötte upp Carro och gick o sola :)
Sen gick jag , Carro & Milton hem till mig , jag gjorde mig iordning och så stack vi ut och mötte Martikainen , Dale , Stoffe , Linus och Erik.
Stod o prata en stund och sen gick och kolla på fotbollsmatch. Inte för att jag såg mer än några vita o röda prickar som sprang runt o skrek , men iallafall. Hade hoppats på o träffa några från klassen, men nej , alldeles för upptagna! Jaja , ska la göra klart mitt skoljobb så jag kan komma o hälsa på i klassen snart!

Sen stack Dale, Stoffe & Erik , och så stod vi andra o prata en stund.
Sen stack M & Linus till Konsum och Carro hem till sig o jag&Milton hem till oss :)

Och nu har vi sett på BigBrother oså , kollat lite bloggar , & nu ska vi sova. Eller Milton sover , men jag ska väl också dra mig tillbaka . Hoppas på några timmars sömn iaf!
Imorgon så ska eventuellt Carro sova här (WIIIE) , förutom det så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Men ska nog se på filmen isf , den som vi inte hittade förra gången. Hahhaa.

Nej usch , nu e jag riktigt trött gott folk! Sov gott allesammans , hörs imorgon!
PUUUUUSSSSSSSS


TRÖTT!





Pluttinutt!

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0