tralalala

Nu sitter jag och väntar på svar från Carro och Filip , sen ska vi ut!
Usch , ser ut som att det börjar regna snart...skitväder!

Btw , fyfan va snea ben jag har ! SHEAT , ser ut typ som att smalbenet har satt sig 40cm för långt ut ifrån knät.
FIIINT, or not.

As hungrig e man...men vafan ska man käka?....Inge lust o äta macka osånt :( E fan as sugen på nya baconcheese på macdonalds , men ajajaj , sånt skräp ska vi inte äta när man bantar!
Förresten så har jag endå inge skjuts till macdonalds så det e kört i alla fall :P
Btw , kissie går ju på nån bantningsmetod genom att käka barnmat? :S Va  det för ngt ? Har jag aldrig hört talas om!

När jag fyller 18 ska jag också gå och göra "uppnäsa" som alla kallar det , vilket gör att näsan får ett mindre intryck. HATAR min näsa. uschuschusch..

Glöm inte att kolla in "Rozas.se" också!

Och ni får ju verkligen inte glömma frågestunden , från idag till och med imorgonkväll.
Sen kommer svaren på videoblogg på torsdag!

pussssssss



Prata i telefon igårkväll.



Kommentarer♥
Postat av: Anonym

jag tycker du har en jätte fin näsa! :)

2011-04-12 @ 20:03:24





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0