trååååååkigt folk.

Guuuud va osociala alla är. Eller är det bara jag som känner tråkigt folk?

BTW , tycker sååååå synd om Gurkan , han ville ju så gärna ha kebab , hans stora kärlek.
Inte en jävel delar med sig o Patrik det äcklet bara sitter där o flinar. UUUUUSCH vad jag hatar Patrik!!!!
Och OMG vad Peter börjar gå över gränser när det gäller hans svartsjuka för Sara.
Asså shit , om hon vill sova o ligga mysa med Martin , så LÅT HENNE GÖRA DET.
GOSH , jäla gubbäckel , du kommer aldrig få sätta henne iallafall! ÄCKELÄCKELÄCKEL.

Jahap , nehep om man skulle ta o sova snart. Blir nog mera plugg imorgon tror jag. Nyttigt o få lite gjort!

Jusste , det va det jag skulle säga. Jag missuppfattade mamma , vi ska inte till Stockholm om två veckor , vi ska dit från och med torsdagen den 5/5 till och med Söndagen den 8/5.
Hoppas på en fika med min kära farbror o hans familj! Det är väl ca 4 år sen jag såg dom sist tror jag.....
Saknar er!

Nu sover i alla fall Milton som en gris , ligger här o snarkar. Det behöver han stackarn , utmattande o ha ont o va ledsen.

Men nu ska jag bara läsa lite bloggar , sen blir det att sova!

Hoppas ni får sova gott allesammans! Hörs imorgon!
Pussssssssssssssssssss



Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0