tjuhu!

Nu är jag nere på min vikt innan graviditeten! Tjuhu! Men ska banta o träna mer iaf , e inte riktigt nöjd än!

För alla er som sett kommentaren om att "barbiedrogen" är linser , så e det falskt!
Det så kallade barbiedrogen är melanota som man injicerar , och detta ska tydligen göra en smalare , brunare & ge en ökad sexlust!
Tack för tipset btw MeiLing.
Kanske nått man skull prova? Nejdå , bara skojar. Kanske i framtiden.

Idag så ska jag o sola , hem till mamma & käka och sen vet jag inte riktigt. BigBrother live ikväll kl:9 iaf!
Ska bli spännande o se vem som åker ut! Hatar både Patrik och Rodney!
Menmen.

Sitter här med handduk i huvvet , ska gå och torka håret nu, sen göra sig iordning oså , och så bär det iväg till mamma!
Milton ligger här och gör grimarser i sömnen. Gullebarn!
Ska på efterkontroll på onsdag , och sen Miltons första "läkarbesök" på torsdag!
Där dom böjer på ben osv.
Ska bli spännande!

Btw , grattis Jennipher Hellqvist , Alexander Nyman , Moa Sjöö , osv som fyller år idag! Hurra,hurra,hurra!

Jusste , lördag nästa vecka ska jag och träffa Sabina , som va sååååååå länge sen sist! Ska bli as kul!
Puuuusss på det!





Kommentarer♥
Postat av: Anonym

hur gjorde du för att bli så smal så fort? ;)

2011-04-24 @ 02:21:40
Postat av: Frida

Asså jag har inte gjort något speciellt , jag tappade aptiten ett tag så då åt jag typ enmacka en gång om dagen , annars så¨rör jag bara mycke på mig :)

2011-04-24 @ 11:07:03
URL: http://fridaelinor.blogg.se//





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0