tar tillbaka det.

Okej , jag tar tillbaka det där om att det inte va särskillt varmt idag....
För fy fuck , va varmt det va.

Har varit ute o gått hela dagen , först gick vi till mamma , hämtade hundarna o va ute på långpromenad med dom , sen lämna dom , och ut iväg o kollade olika lägenheter , på alla möjliga ställen i skänninge...
Efter gick vi hem till mig , drack o bytte skor , sen pallrade mamma sig till Sofia&Anna och gjorde fortsättning på sina naglar ,  och jag gick till mamma och växlade maskiner i tvättstugan , sen in hos mamma i typ 10 min o drack lite till , (saft alltså) och sen kom mamma och vi gick till Östenssons o handla , sen hem hit.
Så man har rört lite på sig idag!
Fick sånna jävla skav av skorna så till slut så gick jag barfota. Hur underbart som helst.
Nu e det fan sommar!

Nu har vi ätit o mamma åkte hem , så nu vet jag inte vad jag ska göra....tråååk :)

Imorgon ska vi iaf till mjölby o betala räkningar osv , och eventuellt hälsa på Pia & Sabina!!
HoppasHoppasHoppas att vi hinner! :)

Iaf , så vill läsare att jag ska börja lägga upp "dagens outfit" , så jag tänkte jag börjar idag! :)







Kommentarer♥
Postat av: sandra

jättefin blus!

2011-04-25 @ 19:37:11
URL: http://sandraliciouss.devote.se/
Postat av: josefine

Vart har du köpt tunikan? :)

2011-04-25 @ 19:46:07
Postat av: Frida

Har köpt blusen på Gina :)

2011-04-25 @ 22:08:26
URL: http://fridaelinor.blogg.se//





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0