tack!

Jag vill börja med att tacka alla läsare , och vänner för stöttande kommentarer och för att ni läser min blogg såklart!
Puussss på er!


Idag har varit en underbar dag!
Efter att mitt försök till att sola på min iskalla balkong så gick jag & Milton hem till mamma där Andreas var.
Vi konkade ut solstolarna och satte oss och njöt av solen!
Utanför mamma va det nämligen sjuuukt varmt!
Och vindstilla..
Så Milton låg i vagnen i skuggan och viftade med tårna och jag & Andreas satt i solen och stekte i några timmar.
Skööönt! Har faktiskt fått rätt mycke färg!
Och idag var verkligen en perfekt dag att visa upp brännan!
Iallafall , framåt halv sju kom mamma hem så då åt vi smörgåstårta! :D
Mums ,! Kunde dock inte äta särskillt mycke , smällt i mig masa chips o chokladbollar innan :(
Usch , skulle jag flytta hem igen skulle jag bli smällfet :O
Efter det tog vi en promenad med hundarna i solnedgången , och jag måste säga att jag har världens bästa hund när det gäller barn! Inte nog med att han ääälskar småbarn och är superförsiktig , han går också bredvid vagnen som om det va det han gjort i hela sitt liv! Så himla duktig. Går sakta bredvid och tittar på vagnen , o sen på mig , oså på vagnen och sen på mig. Såå söt!
Iaf , sen gick vi in och satte oss och kolla på film! Vi skulle gjort det igår eller om det va i torsdags , men då vart klockan så mycke.
Vi såg iaf nya "HarryPotter-filmen , dödsrelikerna"  , jag har  ju sett den förut , men inte mamma .
Den e faktiskt riktigt bra! Den har mycke mera handling än dom andra "harrypotter" filmerna tycker jag.
Så nu har mamma skjutsat hem mig och nu ligger Milton i sin säng och sover o jag sitter här.

Btw , alla åker ju till "Elmia" och roar sig , så till och med nästa år , så e det någon som har lust o dra med mig dit? (A) Mamma blir barnvakt då , tycker inte att det är ett ställe för barn.
Men när han är typ runt 4-5 så ska vi åka dit över dagen så får han ju se bilar o motorcyklar :D
Det blir nog roligt för han :)


Imorgon kommer ju Ida och sätter i mer slingor i mitt hår! Ska bli supernice!
Förutom smärtan som varar i några dagar....Men annars super nice!

Jag måste sätta mig och kolla på dom tre senaste BigBrother avsnitten imorgon också innan nio , fan har ju missat det. Vet inte äns vilka som är nominerade... :O


Imorgon kommer Cec hem också! Wiiiie :D
Och kanske Carro! Puuussssspådt!

Aja , kanske blir ett till inlägg innan jag sover , pusshej!

Lillebroooor!


Milton sötnöt idag!

pusssspådet!

Kommentarer♥
Postat av: dendu

milfen!

2011-04-24 @ 02:07:44
URL: http://dendu





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0