STRESS

Jajemän , nu ska jag snart åka och sola , mamma kommer o hämtar oss. Hoppas på att hinna dammsuga lite snabbt innan.
Efter jag solat så ska vi till BVC med Milton , SPÄNNANDE!
Sen hem till mamma och byta om , stallet och rida och busa med Miramis :D
Sen hem , göra mig iordning för då kommer Cec , Felicia och jag tror Synne också?
Kul iallafall!
Men det ser ut som ett bombnedslag här hemma, måste stääääda!!!!!!!!

Vi hörs ikväll , lägger upp videoblogg med svar på alla era frågor då också!

Pusssssssgottfolk!



Nyfödd plutt! 1 halv dag gammal.

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0