Stör ihjäl mig på Patrik!!

Skicka Patrik den jävla idioten nu innan jag slutar titta på bigbrother!

Idag har vi inte gjort så jätte mycke , fick igång min hem telefon iaf! Skönt!
Nu kan jag ringa dit jag behöver , så jobbigt , kunde inte få tag i tandläkare, ingenting.
Men nu funkar det!

Vi va hemma hos mamma också , åt mat oså. Jag som vanligt lyckas fucka nånting. Idag tex så spillde jag ut ett helt mjölkglas på mammas vardagsrumsbord , över fjärrkontroller , ljus och allting. DUKTIG FRIDA , VERKLIGEN.
Sen vart det att åka hem o se bigbrother , plastikDr90210 och nu sitter man här , ska alldeles strax sova .

Imorgon ska vi först in till Linköping och fixa med min mobil som fortfarande inte funkar... Efter det så ska jag riiiiiiida , WIIIE . Och sen träffa Carro , fixa hennes solkort och sola :D .
Efter det vet jag inte , kanske träffa lite folk ? :)

Btw , godnatt allesammans , sov gott!

Puuussssssss <3


Milton i bilen för några dagar sen :D



Kommentarer♥
Postat av: Caroline

Sv; Haha jag vet,ska bli bättre :)

2011-04-08 @ 22:56:56
URL: http://sweetkkunghen.blogg.se/





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0