sooooooo excited!

Godmorgon Sverige!

Nu har jag duschat o tvättat håret , gjort mig iordning , gjort Milton iordning och ätit frukost.
Ska alldeles strax gå till mamma , så ska vi gå o handla , sen ska jag hjälpa henne o byta hennes piercing!

OCH EFTER DET BLIR DET SKOOLAN!!!! WIIIIE! Asså alla tycker säkert jag e helt fel i huvvet som saknar skolan så mycke , men så är det! Det ska verkligen bli UNDERBART att träffa alla igen!!!! <3
Efter det blir det som sagt dra lite folk upp till väder , typ grilla eller ngt , had ju tänkt sola , men bara för det så finns det ingen sol..... -.-
Så är det alltid när jag ska göra nånting!
Menmen , ska ha trevligt iaf.

Milton e världens gulligaste , han ligger här på golvet o "pratar" för fullt!
Haha igår när vi va på försäkringskassan så va det en färgad familj där , o dom hade en liten dotter som va runt 1-2 år gammal , och hon kom fram springades hela tiden till Milton och pilla på hans händer osv , och så mamma till henne att det är en bebis , och då titta hon chockat på mamma och sa : "BEEEBBIIIIIIIIIIII" .
Hon va så himla söt ungen! Så jag skulle kunnna ta med henne hem alltså. Gud vilket charmtroll.

Dagens outfit kommer senare.

Puussssssshej!








Kommentarer♥
Postat av: En tjej som heter Sanna

Tog du med Milton till skolan? :)

2011-04-27 @ 19:57:50





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0