söndag?

Shit , känns som en seg söndag. E väl bara jag som inte e riktigt vaken antar jag...
Om ett tag kommer Lisa hit :D <3 Så ska vi drickra saft o käka bullar ;D Hon dricker inte cappuccino , så det får bli saft :D Men det e alltid gott! Iskall saft på sommaren , finns det något bättre?..

Sen ska vi väl dra iväg till stallet , jag rider nog inte idag , utan longerar dom istället. Ska försöka få båda i galopp. Giggan har ju inte riktigt lärt sig galoppen med ryttare , så tänkte att det e ju lättare för henne när hon inte har nån att bära upp. Så det sa vi jobba på idag. Imorgon rider jag istället.
Sen när Lisa har åkt ska väl jag & Milton hem till mamma och äta mat och ha det allmänt trevligt med dom där hemma!
För sen senare kommer ju ****** :D <3

Btw , Milton har fått börja ligga i sin säng , men han har inte tyckt att det e en jätte hitt , men idag låg han där i typ en timma och jag hade speldosan igång , så han låg o skratta och busade. Nyttigt!
Här ska vi inte ha nå barn som sover bredvid mamma i 12års åldern inte ! :)

E det bara jag som tycker att BigBrother börjar bli tråkigt? Den enda som fortfarande e rolig e ju Gurkan , resten kan ju åka hem. Det finns ju inte en enda intressant person mer än han inne i huset. Tror dom kommer förlora mycke tittare snart....
Hoppas nu att Annie åker på söndag! Jävla äckel , tror att alla vill ha henne bara för att dom säger hej typ.
Usch , skabb.

Förresten , vakna imorse , och mitt hår va helt perfekt :O äääääääälskar det just nu! Tänk om man kunde vakna såhär varje morgon?.....


Måndag hämtar jag ut mina extensions + sakerna från H&M club! Wiiihieee !
Asså , nått som e skumt därimot , min piercing har inte kommit ännu? wft , det står typ 2-3 leveransdagar. Men asså d e typ 1 och en halv vecka sen jag beställde den?...

Aja , pussspådennadag!

Dagens outfit.

En ledsen Milton som inte vill va med på kort igår.


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0