som vanligt!

Jahap , blev ingen efterkontroll idag , utan nästa onsdag istället , Britt-Inger va nämligen sjuk.
Jäla skit....
Aja.

Nu vid tre så ska jag iaf till stallet och rida! Wihie!
E jätte nervös dock , förra gången så kom jag inte upp på henne , hon vart hysterisk och sparkade mot mig när jag skulle sitta upp. MEN , nu väger jag ju 25 kg mindre , så hon kanske inte reagerar likadant idag. Men å andra sidan så åker jag ju av lättare med mindre vikt....haha jaja. Vi får väl se om jag kommer hem med 2 armar ,2 ben o ett huvve. (Y)

Måste sätta mig och kolla på gårdagens "BigBrother-avsnitt" ! Missade ju det .
Och så är "gray's anatomy" ikväll , får jag inte heller missa.

Glöm inte bort frågestund till och med ikväll! Så passa på att fråga precis vad ni vill , för nu har ni ett garanterat svar på alla frågor!


Nu måste jag springa och göra mig iording , hörs sen bitches! PUSUSSSSSSS




Kommentarer♥
Postat av: Anonym

vad stark du är, 15 år och mamma, ascool. inte många som skulle fixa det... du är ju helt enkelt BÄST

2011-04-13 @ 17:46:58





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0