slut!

Sheat va slut jag är , har inte gjort annat än rört på mig hela dagen.
Nu gick jag först till mamma , så åt vi mat oså.
Sen långpromenad upp till stallet , tog in hästar och tillbaka igen.
Skulle kunna gå o lägga mig känner jag....
Men ska ju se på desperate houswifes kl 9 och sen BigBrother 10.
Men efter det blir det sängen!

Underbart väder har det varit idag iallafall, skönt som fan!

Ida sätter i mitt hår imorgon istället , så det kommer upp bilder imorgon :)

Ursäkta men jag e helt slut i huvvet med nu , så har nog inte så jätte mycke mer att skriva.
Funderar på att eventuellt videoblogga imorgon....eller vad tycker ni? :)

puususssss på er iaf!

Pluttinutt!

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0