ska jag ha bruna eller mina typ grå/gröna ?

Vilken ögonfärg ikv?
ANtingen inga linser alls , eller mina bruna linser?
HJÄLP MIG , HAR BESLUTSÅNGEST.

Man ser ju skitdåligt , dom e mycke ljusare i verkligeheten , men det här e iaf min riktiga ögonfärg.

ELLER:

Bruna linser? Nu ser jag as blek ut på bilden , plus att jag e helt osminkad , men skit i det , hjälp mig med ögonen!



Iaf , gick upp typ halv åtta , har storstädat här nu , packat alla Miltons saker som han ska ha med sig till mamma , gjort honom iordning , ätit frukost.
Och endå är klockan bara 10 över 11.
Varför går klockan så sakta??????
Ska inte till mamma förrens runt 6 , lixom 7 timmar kvar hallå :O
Vet fan inte vad jag ska göra för att tiden ska springa lite fortare......

Kan väl ta kort på det Cec köpte Milton , och det jag ska ha på mig ikväll ....
Jag gör så!
Lägger upp dom snart!

PUUUssshehj!

Milton fick också va lite valborgs fin idag med gult! <3

Kommentarer♥
Postat av: vilma

din riktiga ögonfärg :)

2011-04-30 @ 12:00:07
URL: http://villmarylander.blogg.se/
Postat av: :)

Jag tycker bruna dom är din stil!:)



btw, diggar din blogg grymt mycket !

2011-04-30 @ 12:27:52





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0