Oh my gosh , underbart!

Jagesåglaaaaaaaaaaad!
Nu har Ida satt i mitt hår!!!!!! Det ser lite fejk ut när allt hår ligger bakåt , men annars e d jääätte fiiint :D
As öm i hårbotten bara , det drar som fan i håret....men det e bara första dagarna tydligen .
Asså det känns verkligen underbart med långt hår igen! Alla kläder blir snyggare också!
ÅÅh jag kan inte sluta kolla på det i spegeln :D:D:D
Nu ska jag bara få lite mer bränna och sen på operation i october så e allt suuuuper :D:D
WIIIIIIIEEEH !

Nu väntar jag på att en liten filur ska höra av sig , annars så ska jag nog sova nu.
Skiter i BigBrother ikväll , ser det på datan imorgon istället :)
Milton ligger här o snarkar , han gjort framsteg som bara den idag! Nu pratar han långa stunder!
Förut har det bara varit "ooh" typ , men nu snackar han som fan!
Duuuuuktig pojkke!

Puuusssssssss


mitt håååår!






Milton min älskling!

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0