Nu jävlar e det vår!

Jajjemen , nu e det fanimej vår! Illgröna gräsmattor fulla av blomster!
Härligt!

Nu har jag sett på alla mina missade BB-avsnitt , och jag e helt chockad , HUR FAN KUNDE RODNEY ÅKA UT?
Nog för att jag hatat killen , men dom senaste veckorna har han ju förändrats drastiskt , han e ju en toppen kille och han gör jävligt bra tv! Vafan ska man kolla på nudå , ett gäng tråkmånsar.
Fyfan.....Nej det trodde jag verkligen inte , jävla mygel BigBrother , finns inte en chans att Madde fått mer röster än Rodney! Man blir så irriterad......Nu tror jag verkligen att BB kommer tappa tittare...!
Fy på er BigBrother!

Idag vetifan vad jag ska göra , funderar på att göra mig iordning och ut o gå en sväng med Milton & Gizmo....
Blir tokig av att sitta inne när det är så fint väder ute!
Dock inte lika varmt idag som det varit de andra dagarna....KOM TILLBAKA!

Måste bara säga också att jag är så himla nöjd med mitt hår nu!
UNDERBART!

Ja , nej nu ska jag väl sätta fart här då.

Puuuussshej!!

Mammas BiBi <3


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0