Ni skrattar åt mig för att jag e annorlunda. Jag skrattar åt er för att ni e som alla andra.

Satt o tänkte på en sak nu när jag läste ceckarlssons blogg , som ska ha värsta party på sin 15-års dag..(BTW, GRATTIS GUMMAN!).
Jag firade fan knappt min . :P Kan ju visserligen ha med att göra att jag va med barn då...Men endå . Känns lite tråkigt.
AJA , får ta igen till min "SWEET SIXTEEN" istället :D

Nu är jag såååååååååååååååå himla glad o förväntansfull! Ska på kunsulation inför operation den 23/5!!
WIIIIIE , kan inte sluta le!

Har klippt mitt hår nu också , klippte ju alltid mig själv förut , men nu va det ett tag sen. Jag blir aldrig nöjd hos frisören , men när jag gör det själv får jag ju alltid det som jag vill ha det. NÖJD.
Nu väntar jag bara på mina extensions! NIIICE.

Btw , badat Milton idag igen , han e riktigt nu ! Han tycker nästan det e kul o bada , "satt" o skrattade och skrek eller grät inte en enda gång! Duktig pojke!

Förresten , nu har jag 1 kilo kvar o gå ner så e jag på min vikt som jag va innan jag vart med barn. Bra jobbat! Gått ner 25 kilo på 7 veckor! Inte dåligt!

Idag har mamma varit här o druckit chokladcappuccino med mig , och skrattat med Milton , han verkligen tycker om sin mormor , skrattar jämt när han ser henne.

Och min mobil e ju helt fuckad , även fast den har varit inne på lagning. Den tvingar stängning på alla program , ingen kan ringa till mig , jag kan inte ringa till nån , mina kontakter försvinner.
Alltså vad e det för jävla skit dom tillverkar? Mobilen e ju fan helt ny.
Ska nog spara ihop o köpa en Iphone ist. Synd bara att dom inte har dom med tangentbord. Det e ju det jag gillar med min mobil...
Aja. Får väl se om den går o laga. Men kul lixom , den har varit på lagning i en månad , jag hinner ha den en vecka osen ska den iväg igen. Vad e glädjen med att ha ny mobil då?!..

E as peppad inför att rida imorgon! Ska bli awsome!
Det ska ju avra as nice ridväder också , varmt men mulet. Kanon!
Hoppas på det!


Nej , nu ska jag gå o göra mig iordning tror jag , kanske käka nått . Får passa på medans pluttinutt sover :)

Vi hörs senare!
Pusssssssssss




Nyklippta håret.



Kommentarer♥
Postat av: Anonym

tack stumpan :)

2011-04-07 @ 16:19:40
URL: http://ceckarlssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför ska du operera dig ?:)

2011-04-08 @ 11:50:54





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0