när ska det här sluta?

Milton har jätte ont i magen igen....Trodde det va slut med det här nu...
Stackarn. Man vet ju själv hur jobbigt det är med krmper i magen , men dom små kan ju inte hantera det.
USCH , mitt lilla hjärta. Bara Skriker o gråter. :(

Har iaf varit i stallet !
Sååååå kul o pyssla om dom igen!
Dom fäller som faaan dock.. Men det gör inget! Saaaknat dom sååå mycket!
Stackars Giggan också , hon hade ju en vattenledning som gick sönder i hennes box så hon hade sprutande vatten i boxen... Nu går det att göra nått som har med vatten att göra alls .
Skulle spraya henne med pälsglans , men det kunde jag verkligen glömma. Hon bara kastade sig mot väggen stackarn.
Verkligen nått vi måste jobba med , måste kunna duscha henne i sommar om det blir lika varmt som förra.
Aja , ska iaf rida på fredag! Hoppas på bättre väder o mindre blåst! Ska blir så himla kul o komma upp på hästryggen igen!

Efter det åkte vi hem till mamma o åt mat oså , aaaasgott!
Tack mamma!
Sen satt vi pratade lite osv , o nu sitter jag här.
Ska alldeles strax gå o titta på Gray's anatomy , o efter det bigbrother.
Sen blir det nog dator en litn stund till tror jag.

Puuuuusspåer!

BTW , är det bara jag som tycker den här bilden e lite lik "BB-Minela" ?..



Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0