Nån som lyckas få alla rätt?..-TIDSFÖRDRIV

Jag skriver delar av sångtexter så ska vi se om ni kan lista ut vilka låtar dom e till?

"blivit lämnad i staden , medans du gick blunda ,fick en känga mot magen , tills jag smakade gatan.
Ändå gick jag tillbaka , ooch jag måste va galen , som nyss blivit bedragen och som tänkte på laget."

"i live on the second floor , yes i think you've seen me before"

"Kitten heels , lingerie , pantyhos , forplay , legs up on the bar , in the back of your car.
Legs up , champagne , bubble bath , wipped cream , cherrypop tactic , can you make me screem.
Blindfold , feather bed , tickle me , slippery. G-spot , nasty pose , in a video. Love machine , by my self , climax , hot wax, s&m on the floor , i like it hardcore."

"Here's the situation , been every nation , nobody's ever made me feel the way that you do.
You know my motivation , given my reputation , please excuse me , I dont mean to be rude"



Jahap , nu har man käkat frukost iaf , ska ut o röka , sen göra mig iordning!
Så ska jag träffa Carro&Filip , sen upp och sätta in mat i ugnen , och sen sola!

Tänkte ha frågestund ikväll och imorgonkväll. Så Gör jag en videoblogg och svarar på alla era frågor på Torsdag!
Så från och med idag , passa på att fråga vad ni vill veta!

Imorgon så blir det efterkontroll vid 2 , sen får vi se! Rida ska jag fanimej göra iaf! Oavsett väder!

Torsdag ska vi ju på läkarbesöket med Milton , sen kommer Cec , wihie  :D

Fredag vet jag inte riktigt ännu , ska sola , men lördag därimot , kommer Lisa hit! Wiiiieh , har inte sett henne på evigheter! Roligaste humorn har hon! Ska bli jätte kul :) Och så åker vi tillsmmans till mjölby , för på kvällen ska jag ju till Sabiiiina :D
Kul helg! Och så kommer ju Gurra ner , han har jag inte heller sett på 700 år :)

Man har lite planerat framför sig iaf !
Nu i helgen vet ni ju vad jag ska göra , och sen är det ju lovet , efter det valborg med Cec&dom , Sen stockholm , Sen konsulationen :D::D:D:D:D , och därimellan ska jag sätta i mina extensions osv också! Och får jag hem mina kläder , piercing , osv! TJOHO :D


BTW, omg , asså jag sitter fan här med tårar på kinderna , FINASTE texten jag hört på länge!
Lyssna på texten!




Pussssspådet , vi hörs sen!



Kommentarer♥
Postat av: Caroline

Gubben i lådan- Daniel Adams-Ray (Bäst btw. ) Luka- Suzanne Vega,Dirty Talk-Wynter Gordon och Tonight I'm lovin(f****) you- Enrique Iglesias :D

2011-04-12 @ 15:27:53
URL: http://sweetkkunghen.blogg.se/
Postat av: M

Vill bara säga först att ingen har rätt att döma dig för alla är olika och lever olika! Bara för att något är ovanligt blir folk så avskäckta...



Men min fråga då, kan tänka mig att det är jobbigt (eller bara tråkigt) att hänga med i skolan men vad skulle du vilja jobba som och varför? :)

Om det hade blivit en tjej, vad hade du namngett henne? :)



Skulle vara kul att träffas någon dag :) Hoppas ni har det bra!

2011-04-14 @ 07:12:51





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0