mys!

Nu e jag hemma efter en super mysig eftermiddag!
Va ju hemma hos ****** , världens trevligaste familj och gulligaste syskonen!
Lillasystern bah : gud så fin du är ! O lillebrorsan kom o krama mig :)
Sååå söta!
Tack för en underbar dag! Det får vi göra om!
Btw , vad har ni för kaffe? Det va fan as gott!
Hehhe.

Nu har jag köpt nytt simkort! Så nu funkar det igen , kan smsa! UNDERBART!
Fan mitt liv höll på o gå under eller nått , känner mig as ensam utan mobil! Fy!
Men nu e det bra igen!

Har hämtat ut mina extensions , linser och kläder nu!
Wiiihieeeee!
Lägger upp bilder imorgon , det e så mörkt o ta kort nu.
Ska förhoppningsvis sätta i håret den här veckan! Kommer kännas hur skönt som helst o ha långt hår igen!
Kul!

Imorgon kommer Cec o dom , ska bli jätte trevligt! Alltid lika kul när dom kommer!
Imorgon ska jag fanimej sola också! 3dagar sen nu! Uuusch , känner mig jätte blek!

BigBrother om en halvtimme , tycker det va en fjantig bestraffning o sitta i buren . Och en timme bara.
Det e ju väldigt ansträngande menar jag.....naaaaaaaaaaaaaaaat.

Skriver senare.

Pusssss! <3



Kommentarer♥
Postat av: Anonym

Vad hände med Alex ?:O

2011-04-18 @ 22:46:36
Postat av: Svar på tal!!!

Svar till anonym: Alex är och var en omogen snorunge som inte är torr bakom öronen ännu och kan bete sig som folk!



Det anses inte lämpligt att hota sitt barns mamma med att slå ihjäl henne etc etc.

Då skall man nog hålla sig på så långt avstånd som möjligt.

Trots sin ringa ålder är det straffbart om inte annat så finns det andra som kan finna det väldigt olämpligt att begå de handlingar han gör!



Finns endast ett lämpligt ord på den ungen och det är omogen snorunge som borde fostrats bättre!!!

2011-04-19 @ 21:35:02





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0