mornmorn!

Nu e jag i stress , ska hinna tvätta håret , käka frukost , göra iordning allt vi ska ha med oss , gå till konsum, gå till jormas , byta mobil , fixa med kontakter , in på östenssons , hem till mamma , in till mjölby , in på kvarnen osv innan 3.
Hur fan ska jag hinna det??!.........

Ska försöka sätta fart här , har försökt ringa telebank och kolla mitt konto , men jag får bara som svar att mitt personnr och min kod inte hör ihop. Men vafan? Jag har ju allt på pappaer , har tagit ut pengar med den koden i flera månader nu , så då vore det ju konstigt om den helt plötsligt byttes ut.
Jävla apbanker och skit.

Milton va super grinig igårkväll.....jag fick inte släppa babysittern i n minut , då vart det gallskrik. Han skulle bara gunga,gunga,gunga,gunga,gunga..........................

Men idag e det nog lite bättre iaf , nu sover han.
Pinsamt o komma hem till folk med en ilsken bebis som bara skriker...hehe.


Nu mååååååste jag springa , men jag lägger upp bilder på alla saker och det ikväll!

puuuuuuuuuuusssssssssssssssss <3

Milton härmar mamma o lipar :)

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

sjukt söt han är:)!

Btw måste säga att du verkar vara riktigt stark för att vara en sån ung mamma!

kul att du tar hand om honom så bra !

Kram!

2011-04-18 @ 11:56:23





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0