loooove it!

Så ! Nu har Ida & Annika varit här , Ida satte i resten av extensionsen i mitt hår!
Det vart superbra! Tusen tack Ida! <3

Idag gick vi hem till mamma vid typ 1 och jag la mig o sola! Underbart !
Sen gick jag upp och satte mig o åt smörgåstårta och kolla på "teen mom - maraton" Kul!
Oså låg Milton o jag o sov en stund i soffan , han låg på min mage o gosa. Myys! :)

Sen kom mamma hem efter att ha varit o gjort naglar hos Sofia , (btw , rekommenderar henne starkt! Maila för mer info: [email protected])
Och vi skulle börja med maten , men som alltid så la spisen av ! Det e fan sjukt , helt ny lägenhet och helt ny spis , och endå funkar ingenting! Så vi fick packa ihop allting och åka hem till mig o göra maten.
Men det gick det med!

Nu har jag städat och gjort rent hos djuren också , dammsugit oså , så nu känner man sig lite nöjd iaf.
Nu e det bara skolan jag måste ta ett ordentligt tag i....
Jag SKA till skolan den här veckan , så jag måste fan rycka upp mig själv o börja jobba!
Usch , får så dåligt samvete....

På torsdag kommer Cec & Synne hit :D WIIIIIIEEEEE :D
ALLTID lika kul! Och vi har ALLTID lika mycke o prata om!

Fan, jag har inte kommit ikapp med BigBrother avsnitten ännu :(
Jäla skit , :(

Åååååh , har hittat snyggaste väskan o tillhörande keps på BikBok , VILL HA :O
Ska väl shoppa när vi åker till sthlm på torsdag efter valborg men då finns väl inget kvar :(..
Så e det alltid när man vill ha något :O ....APA..
Men vi får se! Ska prova massa avslutningsklänningar då med , har hittat några stycken jag fastnat för!
Kul!
Ska bli underbart o träffa mina kusiner och farbror osv! Guuud va jag saknat dom!
Känns jätte bra att ha fått kontakt med min yngsta farbror också! Honom känns det som om jag tappade bort helt efter jag va hos farmor&farfar sist , men nu har jag kontakt med honom igen! Kul!

Btw , lyssna på det här , sjukt skön låt!


Kommentarer♥
Postat av: Blom

Dom är kungar ! :D

2011-04-28 @ 22:15:41





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0