Lisa världens bästa Lisa!

Japp , nu har Lisa varit här! Så himla kul att ses igen! 3 år sen , lite mer till och med , sen vi sågs sist!
Hon e lika glad och trevlig som alltid! Milton e ett stort fan av henne , han bara låg o stirra på henne :D
Det måste vi göra om Lisa!

Nu ska jag alldeles strax hem till mamma och äta mat och umgås lite!
För sen kommer ju "*" hit , <3 !

Fittmobil har jag iaf , det e inget annat än fel på den här mobilen.
Nu e den paj igen. Nu går det inte att skicka sms. Jag kan ta imot , men inte skicka.
Jävla skräääääääp!
Så om ni vill något o vill ha svar , så riiiiiiiiiiiing. Annars kan det dröja innan jag svarar.......

Puussss!








Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0