liiite hungrig...

Hade inte käkat nått idag , så nu när jag kom hem vräkte jag i mig typ 8 kakor....HOPPSAN.
Men nu är jag mätt tills imorgon! Hahah.

Asså jag bara äääääääääääääääälskar det här vädret. Man får sommar känslor! UNDERBART!
Idag har jag , carro & Milton varit ute hela eftermiddagen . Super skönt verkligen!
Sen gick jag till mamma och mötte Mange&Patrik :) Stod där o prata i typ en timme och sen gick jag och Milton hem.
Tack alla för en underbar dag!

Jag har ändrat mig , jag ska plugga på förmiddagarna istället. Såhär på kvällen blir man så seg! Haha , fan för mig.

Imorgon ska jag iaf sola , och sen blir det nog träffa Carro & Filip.
Fast först PLUGGAPLUGGAPLUGGA!

Fan , trodde det va tisdag idag , hade sett på "Desperate houswifes" då , men icke det inte. Därimot är det "en unge i minuten" nu klockan 9.
Haha , satt o såg på det här om kvällen. Och då va det en tjej som skulle få sin första , och när hon va öppen ca 3 cm och hade verkar var 5:e minut , och i princip skrek av smärta , så kunde jag inte göra annat än skratta och säga rakt ut " haha , vänta du bara , det blir mycke värre än sådär!".
Nog för att alla förlossningar e olika , men det va lite väl o ta i .
När jag va i den fasen så va jag bara påväg in till sjukhuset , och satt därefter framför tv:n o skratta i typ 2 timmar. Sen sov jag. Och när jag va öppen ca 7cm och jag hade fått verkstimulerande så hade jag verkar som aldrig gav med sig helt. Så hade KONSTANT smärta i typ 4 timmar. Det finns ju en maskin som mäter hur starka verkarna är. Den gick upp till 170 och ner till ca 45-55 och sen vände den upp igen. Så fick aldrig slappna av.
Då blir man lite sne när en tjej klagar när hon har verkar var 5:e minut...
JAJA!

Nu har jag fan nackspärr, ska ut o ta ett bloss och sen tv:n!

Skriver igen efter BigBrother!
Puusussssss


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0