Kanon!

Idag har vart toppen , som alltid med Cec&Synne , oså Carro förstås.
Cec hade köpt supersöt body och ett linne till Milton! Gull!
Lägger upp bilder på det imorgon :)

Iaf , vi satt o fika utanför ÖB , sen drog Carro hem , och jag , Cec & SYnne satt kvar ett tag o snackade , sen gick vi hem till mamma en stund tills dom hade sjkuts hem.
Nu har jag käkat hemma gjord kebab , kollat på "Herr&Fru" och nu e jag hemma igen.

Blir nog strumpbyxor på lördag iaf , men måste köpa det imorgon , för det e hål överallt i mina ;P
Hatar skiten , går alltid sönder!
Menmen , kommer väl frysa ihjäl på kvällen annars.
Så det blir till att inhandla det imorgon!

Imorgon så ska jag bara ta det lugnt , förutom att handla då , så man orkar med kvällen , annars så e jag ju trött vid typ 7 ;P Inte så kul :)
Ska sola imorgon också , för det missade jag idag.

Aja , har väl inte allt för mycke mer o säga antar jag ikväll iaf .

PUUUUSSSSHEEEJ

Min rumpnissse!

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0