jävla smör.

Nu sitter vi hemma hos mamma och hon håller på att göra köttbullar!
Mums , det finns inget godare än mammas hemmagjorda köttbullar!
Jävla margarin som skvätte på mitt ben från stekpannan , fuck va ont det gör. :O
Usch ....
Fick ett proppfullt påskägg av mamma , och två stora chokladkaniner , NU HAR JAG O ÄTA!
Hehehe.
Mamma hittade min älskade curryketchup på kvarnen! Som jag har letat efter det !
Ni måste smaka den! Det är supergott!
pussssssssss

Btw , finaste videon , jag gråter varje gång.



Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0