har min tur vänt?...

Yeey , idag har varit en toppendag!

Jag o mamma , Milton åkte först till min bank i mjölby och kolla mitt konto , allt stämde som tur va , va fan jätte orolig... :O
Sen betalade alla räkningar , förutom en , för andra banken hade inte öppet idag.
Skönt o ha det gjort!

Sen gick vi in till gallerian och in på Lindex! Mötte sötsaste Felicia där! Trevligt!
Btw , fick ny bikini av mamma , örhängen och Milton fick mössa och och supersöt "dräkt" .
Oh , jusste , jag skulle precis gå in på Lindex så kom det en kvinna och tittade som fan på mig , jag tänkte att "hon har ju problem" och skulle gå vidare , och då tar hon tag i mig o bah : Fan va frän du är! Hade jag vart yngre hade jag velat se ut som dig!
Det va kul , inte ofta nån kommer fram o berömmer äns utstyrsel!
Jag tippade på att hon va typ 45 kanske , men stod mamma o pratade med henne o det visade sig att hon va 64!!
Det kunde man verkligen inte tro! Inte en rynka i ansiktet , jätte snyggt sminkad o skit fina kläder!
Så vill jag se ut om jag blir så pass gammal!

Efter det gick vi förbi ur&penn , köpte örhängen o ny navelpiercing!

Sen åkte vi till försäkringskassan , också super lyckat! Hade räknat med att inte få bostadsbidrag eller underhåll den här veckan ,. men istället får jag för 3 månader. Härligt med sånna överraskningar!
Dom får gärna komma oftare!!

Iaf , sen när jag kom hem så va jag as hungrig , så jag drog med Carro till "flöt" , MUMS!
Fick as dåligt samvete över skräpmaten jag åt dock , så nu har jag tränat , ska köra en gång till ikväll.
Usch , tror jag börjar gå upp i vikt igen! Inte kul! Inte okej!
Bara köra hårt med bantningen , äta lite o bra , träna som fan!

Det ska tydligen bli bra väder på valborg iaf , men det hinner ju ändras innnan vi är där.
Det brukar ju alltid va skitväder , men förrförra valborg va det kanon! Kallt på kvällen , men annars va det sol och underbart!
Hoppas på det bästa!

Imorgon ska jag , Carro o Milton såklart , eventuellt några till upp till väder o mysa i solen , kanske grilla? Vem vet vad kvällen bjuder på.
Ska ju till skolan imorgon också , ska bli så himla kul!!!! Wiiie!
Har dock så mycke delade lektioner imorgon , men hoppas jag hinner träffa alla!

På torsdag ska vi först med Milton till bvc , sen fika med Mange o Ia , och efter det kommer Cec&Synne! <3



* Du säger att du har förändrats........att du aldrig menade att slå...
Du säger att allt har förändrats....om jag ville så skulle jag förstå...
Man skadar inte den man älskar.....vilket du faktiskt säger att du gör...
Jag lever med mina minnen......och sår som ingen kan se..
Jag lever med mina minnen..försöka glömma är ingen idé...
Man skadar inte om man älskar....vilket du faktiskt säger att du gör..
Spring för livet om det är dej kärt..att slå tillbaka , det inte är det inte värt.
du kan inte förändra , du kommer aldrig förstå , det enda du kan göra e att gå.
Det enda du kan göra e att gå.
Du skadade hela mitt väsen....du sa att jag alltid gjort fel...
Du klagade på hela mitt väsen....tills jag inte längre va hel..
Man skadar inte den man älskar ... vilket du faktiskt säger att du gör...
Spring för livet om det är dig kärt. Att slå tillbaka , det är det inte värt.
Du kan inte förändra , du kommer aldrig förstå. Det enda du kan göra är att gå.
Och jag älskar livet. Det får du inte ta ifrån mig. Och om nu hat e motivet , så finns där inget hat hos mig...
Spring för lvet om det är dig kärt. Att slå tillbaka , det är det aldrig värt.
Du kan inte förändra , du kommer aldrig förstå ..det enda du kan göra e att gå.
Det enda du kan göra e att gå.*

Sara Vargas låt , och den e sååå sann!


Nya piercingen, och jaaa , jag vet att min navel ser helt fucked up ut , vart så efter graviditeten , hade min vanliga piercning i för länge , men man tänker inte på det annars.




Miltons :D

Min nya bikini :D


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0