HAHAHA

Omg vad jag har skrattat nu , sheeeat!
Skönaste människorna e ju kvar i BigBrother alltså!
Ah , förutom annie då. SNÄLLA SLUTA GNÄLL ÖVER PATRIK , DU E  FUL OCH HAN VILL INTE HA DIG!
Usch säger jag bara!
Och är Sara&Martin typ tsms nu eller ? Första gången jag ser dom pussas och hålla på.

Och så är det så typiskt , jag e inte trött och det finns ingen o prata med... Fun!
Har bestämt mig att göra ny videoblogg på onsdag iaf , så ni vet!

Och så satt jag o fundera såhär:
"hm...det e ju påsk nästa helg....men e det inte den sista då?...Det kan väl inte vara påsk och valborg samtidigt?..."
Jag har verkligen funderat på det hela dagen! Och nu när jag kolla kalendern så insåg jag att det är ju inte alls den sista nästa helg , det e ju en vecka till i april!
Haha , snacka om att man känner sig blåst!

Jätte tack till gulligaste Cec också! För dom gulliga orden om mig&Milton på bloggen!
TACK hun , du e bäst!
Länkar till hennes blogg också , så kolla in den vettja!


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0