gosh , snälla?

Snälla , jag ber , kan jag bara få leva mitt liv , låt mig må bra .


Idag har jag iaf mått såååå bra.
Gick härfrån vid typ 6 , mötte Carro och va med henne en stund. :)
Sen kom mamma hem och så gick jag ner o sola , så himla härligt!
Har faktiskt fått lite färg nu , magen e as brun  :D
Sen så käkade vi och såg på "desperate houswifes" och så skjutsade mamma hem mig&Milton.
Nu har jag suttit och snackat med ***** i flera timmar , ska sova nu.

Btw! Jag och Andrea ska spara ihop pengar och åka & göra läppar tsms :D wihiiie :D Vi kommer bli värsta milf's :D
Ska bli superkul!

Imorgon så ska jag först på efterkontroll i motala kl 1 , sen så blir det stallet , och rida :D
Efter det kanske ***** kommer , kuuwl ! <3



Jaja , men nu e det nattidags , pusssss på er gott folk!

Glöm inte bort frågestund till och med imrgnkväll!







Kommentarer♥
Postat av: andreatroue

det kommer bli GALET !thihi<3

2011-04-13 @ 11:24:02
URL: http://blogg.mama.nu/andreajosefintroue/





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0