goooooodmorning!

Godmorgon allesammans!
Härligt väder ute idag! Och vindstilla för en gångsskull!!!

Milton sov till 10 idag! Han åt nån gång vid 7 , och sen somna om! Helt otroligt m annars brukar han vilja gå upp vid typ 6-7.
Så det blev en liten sovmorgon för mig idag. :)
Nu har jag tränat, duschat , ätit frukost , bäddat rent i sängen , plockat in kläder i min garderob .
Ska alldeles strax göra mig iordning , bada Milton och sen gå och handla , sen till mamma :)
Blir nog till att sitta ute i solen idag allihopa , sen ikv solarium. Skönt!

Har missat BigBrothers senaste 2 avsnitt , så måste ta igen det ikv också .

Ska beställa nya extensions snart , mitt har blivit AS SLITET på bara en vecka , inge bra alls.
Den här gången blir det från "RapunzelOfSweden" . Hoppas det håller.

Funderar på om jag ska ha mina bruna linser imorgon?!...
Hjälp! Vad tycker ni ? (tacksam för svar!)

Åh , har hittat skitsnygga ringar från Kenzas kollektion på guldfynd.
Vill ha Vill ha Vill ha........

Förresten , har ändrat månad för operation , blir i september ist för oct :D
Wiiie , bara 5 månader kvar :D

Aja , bäst jag sätter fart . Ha en bra dag! Uppdaterar senare!

Puuusussssssheeej!


Dagens outfit!






Kommentarer♥
Postat av: Ida Lindh

Kanske håret är utblandat med syntet ändå ? Vad hette stället du köpte det ifrån? Ska kolla upp det där, ditt hår ska inte vara sådär nu. Blir förbannad på såna som lurar sina kunder att köpa "äkta" hår också är det inte de. Rapunzel har kanonbra hår, dyrt men det håller länge. Det håret hade jag i första gången jag hade löshår, det höll i över ett halvår. Kram på dig! :) <3

2011-04-29 @ 17:17:09
URL: http://idalindh.bloggplatsen.se





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0