good morning sunshine!

Ja , godmorgon allesammans!
Klockan är nu 20 över 9 och jag har varit vaken i typ en timma.
Jag måste ha allvarliga sömnproblem , vi gick o la oss typ vid 6 imorse , och jag vaknar upp vid 20 över 8 o e pigg?
WTF?...
Aja , nu sitter jag iaf med mitt morgonkaffe i handen (Y) Men fan , mjölken tog slut......
Blir till o dricka cappuccino sen ist då. Det funkar ju det med!

Milton har sovit hela natten i sin egen säng!
Från 9 till 6 sov han i sin säng! (han åt därimellan men somnade om i sin säng) .
Sen nu på morgonen så blir han så pigg så han har fått lega i babysittern så har jag gungat honom till och från så han sover , annars e det piggelin !
Men nu e han vaken och ligger här bredvid o jollrar. PLUTTINUTTI..!

Jävla fitt söndag också , vill inte att "*" ska åka! H*n sover fortfarande , inte så konstigt kanske , alla e ju inte hyper som mig....;P
Men iaf , tråkigt kommer det bli!

Just nu vet jag inte riktigt vad jag har inplanerat för dagen , ska rida tror jag , sen vet jag inte om Olle skulle hälsa på en stund och kanske Sabina. Ska nog sola idag också.
Usch , d e mycke jag ska hinna med idag!
Men nej , nu ska jag ut o ta min morgoncigg , sen får vi väl se sötnöten till sömnmössa vaknar :)

Pussssssspåer! Och pussssss på "*" som sov här!



Kommentarer♥
Postat av: amanda

Hej! Ville bara säga att din blogg är jättefin och bra, och jag ser upp till dig grymt mke! Du verkar vara helt fantastisk och stark, och Milton är så sjukt söt.

2011-04-17 @ 22:17:12
URL: http://amandawb.blogg.se/





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0