Godmiddag?

Har varit uppe sen 7 , trodde kära Carro skulle komma o hämta sin mapp osv som hon glömde i Miltons vagn igår , hon sa nämligen att hon skulle komma 10 över 7 o hämta det , men så försov hon sig så d blev inget :)
Men det gjorde inte så mycke , för jag skulle ju endå fixa iordning lite o åka till bvc med Milton.

Iaf , det gick jätte bra på bvc , han har skjutit upp med sina kurvor , nu väger han 5085 g , är 57 cm lång , och har ett huvudomfång på 39 :)
Nästa gång vi ska dit är om två veckor , och då ska han få sina vaccinationer osv .
Usch , en spruta i varje ben :(
Stackars lille :(

Btw , ska ut o ta en rök , sen lägga mig på soffan en stund tror jag , e helt slut , fattar inte varför.
Milton behöver också sova , han har inte sovit nånting sen typ 6 imorse....

Vid halv sex kommer Cec&Synne , så dom och jag , Carro gå o fika !
Myys!

Aja , uppdaterar ikväll.

Puususssshej


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0