God*gäääääääsp*morgon.....

Jag älskar Milton mer än allt annat , men måste säga att på morgonen är han en riktig pain in the ass.
När klockan passerat 6 så äter han en gång i timmen och gnälller därimellan tills man går upp.
Gosh , jag trodde det va nån en gångs grej , men nu har han fortsatt, sååå mycke vilja på en två månaders bebis...inte klokt..
Jag e inte såååå pigg på att gå vid 3 varje morgon.....6-7 är mera lagom...inte tre.
Inte okej.

Idag ska jag plugga som en galning och sen gå hem till mamma och lägga mig i solen tänkte jag!
Om herrn i huset (Milton) tillåter det :)
MÅÅÅSTE sätta mig o kolla på BigBrotheravsnitten idag! Gaaah , fattar ju ingenting annars på livesändningen ikväll.

Btw , idag kommer Cec hem :D:D:D Fan , dom satt o grilla på stranden oshit :(
Nån i Varberg som vill adoptera mig ? (A) Får en jääääte söt liten pojke som sover HELA nätterna med ? (A) :D


Nej nu ska jag ta mitt kaffe o en cigg ut på balkongen och känna efter på värmen!

Puusssssssålänge!

Världens sötaste gäsp i förrgår :)

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

träffar Milton Alex någonting ? :)

2011-04-24 @ 11:55:10
Postat av: c

Så söt Milton är! :D

2011-04-24 @ 14:54:40
Postat av: Ida Lindh

Sanslöst vad folk tjatar om Alex här på din blogg. Man blir lite full i skratt,.. måste ju finnas annat att undra om/ fråga, kommentera. No lifers..



Vilken himla söt bild du fick till på Milton då :) Gullplutten :)

2011-04-24 @ 17:16:13





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0