glaadglaaadglaaaad!

Yey , mina extensions och linser har kommit! WIIE ! Kan dock inte hämta ut dom förens den 25:e , men nu e dom här iaf!

Idag är Milton 8 veckor! Lillpojjken min ! <3

Nu snart ska jag göra mig iordning , sen blir det ut med Caaaaaarro! ÄNTLIGEN mår hon bättre! Är sååå glad!
Vi ska väl gå o köpa glass och sitta nånstans i soolen! Så himla varmt ute idag! Skööönt!


Sen har jag intalat mig själv att sitta minst en timme varje kväll den här veckan och bara plugga!
Då borde jag va klar med allt jag har hemma tills fredag , så då tänkte jag gå och hälsa på i skolan!
Ska bli så himla kul! Saknar alla jätte mke!

I helgen kommer Gurra , Andreas pappa ner hit också , så han ska koppla in min tvättmaskin , den står ju bara just nu.
Ska bli jätte härligt att kunna tvätta när jag vill. Det är ju kombinerad tvätt/tork så jag behöver inte gå och vänta hur länge som helst på att tvätten ska torka heller! SUPER!
Haha , det e nog tur att han kommer ner också , jag ska ju bort på lördagkväll några timmar , och då ska ju mamma vara barnvakt , heheeh.....hon e ju så himla nervig! Men om det blir för mycke för henne kan hon ju lämpa över till Gurra. Han e kanon med bebisar. Så det känns bra!

Satt och tänkte på det att , jag har ju en tand på nedre käken som växer innåt , så den typ ligger ner under tungan , asså det ser seriöst ut som om jag har en glugg där :O INTE fint.
Jag kunde fått fixa den , men då skulle jag behöa ha räls i två år på nedre käken bara. Men hur fint e det då lixom , då ser det ju ut som om jag har underbett xD
Njaae.. den får va så...får försöka binda den med tråd eller nått utåt så den dras lite :P
Jaja , kul snack om tänder! Haha.

Snart borde min piercing komma också , iaf den här veckan! Beställde den från "rockflame" .
Ska bli så kul och få hem alla grejer!

Har börjat ge Milton messmör i vällingen istället för olja , det e ju för hans mages skull.
Men oljan gjorde att han hostade som en tok och blev alldeles rosslig , men har inte märkt nånting med messmöret nu så hoppas det e bättre!
Jag längtar så himla mycket efter sommaren! Men nu märks det åtminstonde att den är påväg!
MEN , dom har sagt att det ska komma in snö nu i veckan....USCH .
Inte för att den kommer kunna ligga kvar , men det blir ju kallt igen!
Vill inte ha mer vinter nu! Vi har ju typ 2-3 månader om året med bra , någolunda varmt väder , och resten e ju bara kallt , blött , snö , blåst osv.
Det ju fan sjukt! Varför bor man i sverige?!
Kunde man inte blivit inplanterad i typ barcelona ?
Nej men asså jag ska inte klaga på Sverige , vi har ju världens lyx i jämfört med andra länder.
Lixom vi har vatten i kranen , behöver bara spola på toan ,  bra skolor , etc,etc.
Men endå , lite får man väl klaga?..eller...?....

PUSS på er allesammans!

Nyvaken Milton hos mamma igår. <3

Vart fascinerad av mammas stora tv , så va tvungen o ta kort :) haha . Btw , 46"


Kommentarer♥
Postat av: Frida!

Va med i veckans blogg? :D

2011-04-11 @ 17:23:38
URL: http://fridagustawsson.blogg.se/
Postat av: Nadine

Gud va söt unge!

2011-04-12 @ 00:18:58
URL: http://bulloman.blogg.se/





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0