gaahhjj

Har världens bombhuvudvärk.......
Har inte druckit ngt kaffe idag , så beror nog på det.
Men snaaart , snaaart så , ska vi ju o fika så , då blire cappuccino !

Btw , fick en fråga om ifall jag tog med Milton till skolan igår.
Jajjemen , det gjorde jag , alla va som magneter till vagnen , och när alla slutade så vart det ju världens liv i korridorena , så då vart han livrädd stackarn......


Efter jag har träffat Carro , Cec&Synne så ska jag hem till mamma , käka hemmagjord kebab , och gå o sola!!!
Måste få lite färg på benen nu innan lördag , har inge lust o gå med strumpbyxor eller leggings!

Här är dagens outfit , iaf fram tills nu , tyckte det va kallt ute , så nu fick det bli mjukisbyxor o tjocktröja!










Kommentarer♥
Postat av: anonym

älskar dina byxor!

vart är dem ifrån ? :)

2011-05-01 @ 12:30:53
Postat av: Frida

Dom kommer ifrån GinaTricot :)

2011-05-01 @ 22:55:07
URL: http://fridaelinor.blogg.se//





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0