Föööörlåt!

Hemskt ledsen att jag inte uppdaterat förrens nu , har haft fullt upp.

Började med att gå upp o ge Milton mat , sen hitta nått att ha på mig..(inte det lättaste , stör mig på minsta lilla detalj...)
När jag väl gjort det så badade jag Milton , (Han e sååå himla duktigt , tycker det verkligen e kul att bada nu! Skönt!)
Sen gjorde iordning honom oså , och så gick vi till mamma och mötte Andreas.
Gick och hämtade ut pengar , skulle sola , men trodde inte att jag hade nåfra tior, så jag hämtade ut pengar och växlade en hundrig till tior. Men när jag öppnade plånboken i solariet visade det sig att jag redan hade 6 st tior....så nu e hela plånboken full med guldpengar!
I alla fall. Sen gick Milton o Andreas och ställde sig i solen (Andreas tog med Milton e barnvagnen till solen)
Och stod där o vaggade tills jag solat klart . Hade typ panik i solariet , kände bara att nej nu skriker Milton , måste ut till dom. Men så va det ju inte , han sov hela tiden.
Efter det gick jag , mamma , Andreas & Milton en liten promenad , och så gick jag hem.

Nu har jag STORstädat , har plockat in ALLA kläder och gjort iordning i min garderob(BEHÖVDES!) , Ränsade ut försmå kläder från Miltons byrå , plockade in disken , gjorde rent hos kaninen , dammsög , bytte kläder och nu ska jag bara kissa o klä på Milton så ska vi gå hem till mamma & äta mat!

Har försökt få tag i Ida , men lyckas inte , så Ida! : om du läser det här , hör av dig till mig! <3

Hoppas ju på att hon har tid/ork/lust att sätta i mina extensions idag. Ska bli sååååå underbart!

Btw , Milton brukar inte tycka om att sitta i famnen hos nån , men jag har hittat en person som han trivs hos!
******'s lillasyster!
Han till&med somna hos henne igår. Känns jätte kul! Då vet man vart man lämpar över honom om inget annat hjälper ;) haha nejdå , :)

Usch , nu börjar det trycka ordentligt på blåsan , ajaj , måste springa o kissa!
Men Cec&dom skulle ju kommit idag eventuellt , men dom kommer imorgon istället! Kul!

Aja , ha en trevlig kväll på er allesammans!
Puuuusssssssss

tröja , cardigan , topp.

Jumpsuit.

Byxor.

Jumpsuit.

Klänning.

Jumpsuit.

Nattlinne.

Alla bilder är JÄTTE orättvisa , men hade inte tid att ta bättre.
Beställde ju skor och ett par shorts också , men det ska jag byta till mindre storlek.
Allt ser ju jätteskrynkligt ut också , eftersom det har legat packat , men när man tvättar och hänger upp det så blir det så bra så :)

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0