Flytten klar!

Okej! Nu har jag flyttat bloggen , men jag kände inte för att flytta alla typ 140 inläggen , så jag har länkat min gamla blogg istället , så om ni vill läsa vad som hänt hitills så gå in där! Där finns även info om graviditet , min familj osv .

Så till idag!
Carro sov ju hos mig från igår till idag , kuuuuul! Men vi skulle sett på filmen "Säg att du älskar mig" , men när vi skulle sätta på den upptäckte jag att den va borta....KUL.
Hittade den hos mamma idag , typiskt!
Iaf , vi gick upp , käka frukost oså . Sen fixade vi lite till på bloggen , läste lite andras bloggar , oså satte oss framför Tv:n . Så kom Emma och hälsade på , hon hade inte mycke o säga , vart lite konstig stämning kände jag , men aja!
Så gick jag , Carro & Milton hem till mamma, lämna Milton och sen ner och solade. Skönt! Bara att nu har vi solat 2 dagar i rad , min hud fixar fan inte det , så nu har jag solexem på ryggen.... CRAP.
Aja , det går la över tills onsdag , så då blire solariet igen!
Efter det gick Carro hem och jag upp till mamma .

BTW , OMG vad äre för fel på människor? A*****s ditt ÄCKEL , dra till ditt jävla Norge , ingen bryr sig!
O sen glor alla som om man vore en jävla utomjording eller nått?  Va ute igårkväll och stod på torget , och varenda bil som åkte förbi var tvungen att stanna och glo i en kvart! WTF lixom!
Asså här e ju fan helt omöjligt att bo! GOSH.

Sen kom Carro tbx och va hos oss en stund , efter det käkade vi och Mange kom över o åt med oss.
Fan , känns som typ 1 månad sen man såg honom! Kul o träffas igen!

Milton är iaf bättre idag , knappt nått skrik alls. Skönt!
Ska iaf ringa BVC-sköterskan imorgon och prata med henne .
Jusste! Nu har min vagn gått sönder också! Blir jag aldrig av med problemen? Nej , uppenbarligen inte.

Ska ta kort på alla kläder jag köpte när shoppade och lägga upp imorgon.
Mamma hade varit o shoppat igår också , köppt massa saker till mig! TAAAAACK mamma! <3


BTW , ni måste lyssna på den här tjejen! 11 år gammal och sjunger helt otroligt! En av dom bästa rösterna nånsin!


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0