fittigt kallt..

Jahap , titta ut genom fönstret tidid va tidigare imorse , och tänkte " gud va fint väder , nu ska jag passa på att gå ut o lägga mif o sola på balkongen!"...
Haha , in my face heller , tog på mig bikinin o skulle gå ut , ah jo tjena du , fuck va kallt det va och blåste så det blev typ minusgrader.....APA.

Ska vänta o se om det blir varmare framåt lunch.

Igår iaf så va vi ju hemma hos mamma.
Och hennes jävla lägenhet är ju något allvarligt fel på , elen e ju inte alls som den ska.
Igår la spisen av igen , men ingen propp hade gått ? :S
Så mamma fick gå upp till mange o göra klart maten.
Asså det e ju sjukt , det funkar ju aldrig i det där jävla huset...

Det blir eventuellt en ny flytt för mig till och med den 1:a juni.
Ska eventuellt byta lägenhet , till en annan tvåa med både inglasad balkong och altan.
Plus att elen ingår i hyran och endå är den billigare än min tvåa jag har nu.
Så förhoppningsvis får jag den!
Skulle ju va perfekt.

Imorgon kommer Ida och sätter i mer slingor i mitt hår :)
Ska ha i hela underhåret , för just nu så när jag lägger fram håret på sidorna så ligger mitt riktiga hår kvar på ryggen , och det är ju mycke kortare än det här , så det ser skit fejk ut ;P
Men imorgon så fixar vi det :)

Idag ska vi äta smörgåstårta :D mummmmmmmma :)

Kanske rider en sväng idag? Får se vad dagen bjuder på!

Puuussssshej!


Kommentarer♥
Postat av: en trogen läsare

Hej Frida!

jag läser din blogg varje dag, checkar den flera gånger.. och har gjort sen den förra bloggen när du började blogga typ. Jag tycker det är jätte intressant och se hur du hanterar att vara tonårsmamma. Jag tycker det är sjukt bra av dig att behålla barnet, och sen klara de så bra själv.



Men eftersom de ändå är en rätt så personlig blogg, och bara om du vill så skulle du gärna få svara på denna fråga. Vad hände med Alexander, pappan till barnet. Varför tog de slut, och träffar barnet han ofta?



kramar!

2011-04-23 @ 10:49:41
Postat av: Frida

jadu , vad hände med alexander...

Det tog slut på grund av många anledningar , då vi bråkade ständigt , och alltid om samma saker , och då finner jag det mer passande att Milton har sina föräldrar isär medans dom fortfarande kan prata med varandra , än att dom ska vara tillsammans och han ska behöva växa upp i ständiga konflikter.

Men efter detta så har hans pappa förändrats drastiskt och han skapar ett rent helvete för mig , så sedan milton va en månad ungefär hr han inte träffat honom . Efter allt han håller på med mot mig så känner jag ingen större dragningskraft till att umgås med honom , och det är inte bara för min skull , även Miag vill inte gå in på detalj vad han har gjort , och fortfarande gör , men det är inte passande när man ska kalla sig pappa , och förväntas vara mogen att kunna hantera i princip alla situtaioner på ett vuxet sätt.



Btw , stort tack för att du läser min blogg!

Puuussss / Frida&Milton !

2011-04-23 @ 22:26:16
URL: http://fridaelinor.blogg.se//





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0